onsdag den 23. juni 2010

En dejlig dag i godt selskab....

I dag har jeg tilbragt nogle dejlige timer i selskab med Louise,
som har bloggen; Frk. TingelTangel Univers.

Louise er helt igennem en dejlig pige,
som man kun kan holde af og som man
bliver glad af at være sammen med.

Hun er omsorgsfuld og samtidig sprudler
hun af gode ideer, og sjove påfund.

Billeder må I tænke jer til.
Vi havde nemlig alt for travlt med at snakke,
så jeg glemte helt at få taget billeder.

TAK Louise for en skøn dag.
Og tak for de flotte blomster

2 kommentarer:

  1. Hej Dianna!
    Hvor er det skønt med dejligt besøg. Jeg følger hendes blog og kan også konstaterer, at hun er fuld af sjove, skønne ideer - så det er forståeligt, du helt glemte kameraet i hendes selskab. Der skal jo 2 til godt selskab, så du har vist også din andel :0))
    Skøn aften og stort knus til dig Dianna :0))

    SvarSlet
  2. Jeg nyder også Louises dejlige blog, og hendes kommentarer på min ditto, skønt at høre at i har haft en skøn dag sammen.
    God aften Dianna

    SvarSlet