fredag den 27. maj 2011

Sidste weekend....

var manden min og jeg en tur på Sjælland, nærmere bestemt Herlev, da vores dejlige nevø fyldte 4 år.

Vi havde en pragtfuld weekend, med fødselsdag, spisning på det lille Apotek, strøgtur, tivolitur og sidst men ikke midst, besøg ved vores pap-bedste.

Alt i alt en rigtig dejlig weekend i selskab med familien.

Der var blot et lille men....
nevøen var lidt snottet, (det skal dog ikke siges at det er ham som har smittet faster), og jeg har ligget syg siden i mandags.

Havde heldigvis en fridag mandag, men den blev brugt til at sove.
Fik kæmpet mig på arbejde tirsdag, men havde det bestemt ikke godt, ondt i halsen, ondt i ørene, hovedpine, øm i hele kroppen.
Så siden onsdag har jeg ligget på langs herhjemme, sovet og sovet, overladt arbejdspinden til kollegaen, som har måtte knokle.
På nuværende tidspunkt er der stadig ømhed i kroppen, hovedepine og så er der kommet en hel del snot til.
Men halsen og ørene gør ikke så ondt mere. Så jeg håber at jeg bliver frisk til på mandag. Der er heldigvis 2 dage til. Er dog stadig meget træt, så vil rigtig gerne sove igen, men skal også lige passe på, at jeg ikke får sovet for meget om dagen, for så kan jeg ikke sove om natten.

Manden min mener at det må være aldren som gør at jeg er blevet syg igen, for det er trods alt ikke så længe siden jeg sidst var syg, og havde også en tur i december.
Ellers har jeg ikke været syg i 2½ år... regnet fra december.

Jeg må bare slå mig til tåls med at jeg måske er ved at blive "gammel" hi hi....

2 kommentarer:

  1. Hvis det er alderdom, så vil jeg bare lige byde dig velkommen i mimreklubben!!
    Jeg har døjet med allergi i over en måned nu, mit venstre øje løber hele tiden og selv med diverse receptpligtig anti-allergi medicin i blodet, så hjælper det ikke en dyt..
    Så det er måske alderdom... Men hvad betyder alderdom, når vi er sådan nogle rare mennesker??
    Rigtig god bedring! :O)

    SvarSlet
  2. Hej Dejlige Di!
    Jeg bed mig lige fast i, at I havde spist på Det lille Apotek - der spiste vi også før vi skulle til koncerten med Pink Floyd! Hvor er det et skønt og historisk sted, lige der i Kan-Ikke-Stræde *griner* Jeg fik Gl. and med hele svineriet (tog mig 1½ time, at spise det, ha, ha).
    Men sikke nu noget, at du sådan går og rager til dig - er altså ikke sjovt, nej!

    Alderen? Vil det sige, at vi skal regne med en ny omgang "børnesygdomme" her midtvejs ??

    Gad vide om vi kan få en vaccine ???

    P.s. Min doktor mener, at jeg måske er ved at gå i overgangsalderen (allerede - whaaat)...Hvad sker der lige, jeg er kun 44?

    Nå, det er en anden historie!

    Skøn weekend til dig sødde!

    Stort knus og megakrammer og go bedring

    SvarSlet