tirsdag den 7. juni 2011

Så er der gået endnu et år...



.... og man bliver 1 år ældre.

Jeg har haft en rigtig dejlig fødselsdag i dag.

Rigtig mange har tænkt på mig,
både med hilsner på facebook, på SMS,
en enkelt pr. brev,  hilsner på bloggen i går,
kollegaer har hygget om mig,
en sød kollega/veninde sendte blomster
pr. bud til mig i eftermiddag,
min familie har været søde ved mig i dag,
min lillebror ringede
og jeg har fået fine gaver

Alt i alt en rigtig dejlig dag...,
hvor vi blandt andet har nydt boller,
boller med fyld og lagkage.. UHM....






Se her de fine blomster jeg fik af en kær kollega/veninde....

Tak for de smukke blomster.

Og tusind tak for alle hilsnerne, 
opmærksomheden i det hele taget og gaverne.
Det luner så dejlig, at så mange tænker på mig.

3 kommentarer:

  1. Sidder her og har helt dårlig samvittighed, jeg har bare givet dig en "sang".. Men det er sørme smukke blomster og sådan er den smukkeste bundprop bare!! :O)
    Tillykke igen

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, du har haft en skøn fødselsdag med skønne blomster, lækre boller (uhmmm, ser gode ud)og mange hilsner - det fortjener du søde!
    Fortsat god føs´dag lidt endnu!
    Stort knus og masser af kram

    SvarSlet
  3. Hej I to.
    Tusind tak for jeres hilsner....

    Kære Lotteriet, du skal bestemt ikke have dårlig samvittighed, for din sang er jeg bestemt også glad for. Knus til dig min søde veninde....

    Kære Lotte G.
    Stort knus og masser af kram til dig også.

    SvarSlet