lørdag den 17. september 2011

Igen en gang lørdags hygge...

Vi har igen i dag, måske ubevidst, delt os op, så den ene er ude og den anden er inde.

Jeg er den heldige at være inde, for det er da godt nok smadder koldt.
Efteråret er da vist over os nu...., og så kommer vinter desværre snart.

Varmen måtte vi tænde for i dag, da vi kun havde 16 grader indenfor, og det er sgu'  alligevel lidt for koldt indendøre.

Manden min arbejder stadig på vores væg på værkstedsbygningen, og han kommer fremad.

Jeg har hygget med forskellige sysler, såsom computer, TV, strikketøj, bagning, madlavning, vasketøj.

Så nu er vasketøjet klaret for denne gang, aftensmaden er forberedt, der mangler kun sovs, og kogning af kartofler når vi når dertil, brød er bagt og en kage blev det også til.
Og så er der blevet set en del TV, mens jeg har læst forskellige blogge.
Strikketøjet er også blevet rørt lidt, så det skrider fremad.
Derudover har jeg fået syet sammen og hæftet ender på en del små trøjer/veste, som har ligge rigtig længe, så nu skulle der være en chance for at de kommer på AMIO inden så længe.

Amerikansk bananbrød,
denne gang med mandler og mørk chokolade

Små ciabattabrød

Strikketøj, som gerne skulle blive til et halstørklæde,
svært at gengive den rigtige farve,
men øverste billede giver nok det bedste bud

3 kommentarer:

  1. Ser ud som om du har haft en dejlig dag/weekend!!
    Glæder mig til at se dig i næste!! Knus herfra

    SvarSlet
  2. Det ligner en rigtig hyggelig dag du har haft gang i der.;-))

    SvarSlet
  3. Uuhhmm både kagen og brødet ser lækkert ud! Mums!

    KH Tine

    SvarSlet