mandag den 28. november 2011

God og skidt weekend....

Tusind tak for jeres fødselsdagshilsner til min datter, som havde fødselsdag i lørdags.

Det luner så dejligt i denne blæsende tid.

Som skrevet i indlægget, som update, så fik jeg en mail fra hende lørdag morgen, at alle tingene var ankommet, og at de glædede sig til at hygge med de gode ting.

Lørdag var jeg på besøg i Kunstbrænderiet i Vejle, for at se Gabi´s udstilling, som der var fernisering på.
Bagefter kørte jeg til Grejsdalen, hvor der var en anden sød dame jeg kender, der var med i et julemarked.
Der var flere udstillere, og ganske flotte ting.
Kom i snak med damen som laver glas, hun har et lejemål / værksted i bygningen. Og da hun hørte jeg har arbejdet med keramik i 22 år, bad hun om mit visitkort. For når de har markeder derude, plejer de at invitere nogle udefra, og der ville hun tænke på mig næste gang.
Så det glæder jeg mig over og håber det bliver til noget.
Men bortset fra det, så har jeg bare haft en dårlig weekend.

Eller måske bare en dårlig søndag...

Tankerne har kørt non-stop i hovedet, så søvn er det ikke blevet til, ikke ret meget i hvert fald. Søndag havde jeg det rigtig skidt da jeg stod op, og tænkte at hvis jeg havde det sådan mandag, ville jeg i hvert fald ikke på arbejde.

Men det hele løsnede sidst på dagen. Dog vågnede jeg kl. 2 i nat og kunne ikke sove mere. Godt jeg havde en bog jeg kunne læse i, indtil øjnene blev tunge igen.
 
Men det var måske bare ikke den rigtige bog at begynde at læse.
"Soldaten", som fortæller om en ung mand som tager til Afghanistan på ISAF hold 9.
 
Og alligevel, faldt jeg i søvn igen, fik sovet fra kl. 3 til 5.30, så er lidt mat i sokkerne i dag.
Godt jeg kan tage en lur når jeg har fri i eftermiddag .
 
God mandag til jer.

5 kommentarer:

  1. Hej Dianna.

    Sjovt du har fulgt lige i hælene på mig i lørdags, - og så helt uden at vi rendte ind i hinanden, øv! Men tak fordi du kiggede forbi kunstbrænderiet.

    Øv når det kniber med søvnen og hovedet "larmer".

    Ønsker dig en god og velfortjent "morfar".

    SvarSlet
  2. Sender dig lige en stor bunke kram, så kan du få flere på fredag!!
    :O)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også sende dig knus og kram og ønske dig alt god.
    Kan du have en god mandag

    SvarSlet
  4. Et forsinket tillykke med Katja - ja, I ses i det nye år. Kan godt forstå, at tankerne myldrer indimellem. De vil være vores børn lige til vi lukker vores øjne for sidste gang.

    Håber du har det bedre og får sovet. Og at visitkortet du udleverede fører til noget godt.

    SvarSlet
  5. Hej alle 4, tak for jeres søde kommentarer.

    Det er blevet lidt bedre med søvnen, men bekymringen er der stadig, og i denne tid er det sparsomt med info og kontakt fra Afghanistan.

    Knus Dianna

    SvarSlet