lørdag den 24. november 2012

Færdig....

I går og i dag har ældstedatteren været hjemme på besøg.

Hun skulle selv med ud og købe hendes fødselsdagsgave, så vi var fri for at skulle bytte og alt muligt.
Hun bliver nemlig 24 år på mandag.
Vi blev enige om at hun lige så godt kunne finde hendes julegave i samme hug, da hun rejser til Australien d. 22. dec., så hun slet ikke er hjemme juleaften.

Så i dag tog vi mod byen kl. 10.10, for at fuldføre mission gaveekspedition.

Mens vi kører ind mod byen, snakker vi om hvem vi mangler at købe julegaver til... og finder ud af at det ikke er så mange.

Efter et par timer og en frokost på Jensens Bøfhus, kan vi kl. 14.20, sige at vi er helt færdige, som i helt færdige med ALLE gaver til både jul og fødselsdage, ikke kun hendes, men alle dem som vi skulle købe til.

Ydermere er jeg færdig med adventskalenderen til både ældste og yngste, og de er begge afleveret.

Så nu kan jeg nyde december, uden gave-ræs. Og hold da op hvor det glæder mig.
Det kunne så tænkes at jeg måske vil få lidt overskud til at få bagt lidt småkager, som jeg ikke har gjort i flere år.
Men jeg lover ikke noget. Hvis det sker, er det godt, og hvis ikke, kan man få ganske udmærkede færdige småkager i butikkerne.

Senere i dag tager vi til julefrokost i mandens firma. Det skal nok blive sjovt og anderledes.
Vi skal have tapas i stedet for den traditionelle julefrokost.
Der vil være 24 forskellige retter.
7 forskellige forretter, 10 hovedretter og 7 desserter, uhm, det skulle være mærkeligt, hvis der ikke er noget man kan li'.

Rigtig god lørdag til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Håber I havde en god fest!! Og med så mange retter, ja mon ikke der var noget lækkert i mellem?? ;O)

    Glæder mig til fredag hvor vi skal ud og gøre Tyskland usikker!!
    Kram

    SvarSlet
  2. Det må være dejlig, at være færdig med julegave indkøb, jeg er begyndt men mangler nogle stykker endnu. Håber du at hade en god julefrokost.

    SvarSlet