onsdag den 13. januar 2010

Kiwi og Asparges....

Som lovet er her billeder af mit nyeste projekt.

En lille hættetrøje til min nevø, når han bliver 3 år til maj.

Hans mor har valgt modellen "Kiwi",
fra bogen "Hønsefødder og Gulerødder" af Annette Danielsen.



Hun ønsker sig også modellen "Asparges", så
han har en fin hue til næste vinter.
Jeg laver den med brun i bundfarven og kun med en
farve grøn, de samme farver som i blusen.

 

Mht. garn, så var jeg heldig,
at en rimelig lokal garnpusher havde garn til kr. 10,- pr. nøgle.
Så var det til at overskue prismæssigt.

Fik forøvrigt købt en sort sæk, næsten halvfyldt med garn,
og fik endda yderligere rabat ved ham, da han kunne
huske mig fra han havde forretning i Vejle.
Nu holder han til i Horsens.
                    

Pris ialt: kr. 434,85



10 ngl. Juvel = kr. 100,-


8 ngl. strømpegarn = kr. 119,60


10 ngl. bomuldsgarn:
8 ngl. ensfarvet = kr. 80,-
2 ngl. multifarvet (kr. 19,95 pr. stk.) = kr. 20,-


5 ngl. bomuldsgarn 8/4 merceriseret (kr. 14,95 pr. stk.) = kr. 50,-


2 sæt strømpepinde minus 10% = kr. 65,25

SÅ ALT I ALT ER JEG GANSKE GODT TILFREDS.

Og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg
kører til Horsens efter garn.

Den ene garnbutik vi har i Vejle er så forbistret dyr,
at jeg næsten ikke har råd til bare at kigge derind.

Han har desuden, ud over garn, også en masser
forskellige stoffer, broderier, knapper og meget meget mere.


2 kommentarer:

  1. Skønt at "opdage" din blog, og jeg glæder mig til at følge med:-) Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Jamen jeg bytter gerne, du kommer bare med nogle ide´r, det behøver ikke kun være papir, og jeg skal lige se hvor mange jeg har af dem med hestene :) så kan vi altid finde ud af noget også selvom du intet måske har at bytte med.!!

    SvarSlet