torsdag den 14. januar 2010

Min helt egen Give Away - UPDATE...


Nu har jeg været så heldig et par gange,
at vinde i andres Give Away.

Så nu syntes jeg, at det er min tur
til at lave en Give Away.

Jeg udlodder dette sæt med 
2 børnebilleder, str. 24 x 30 cm.


Reglerne er de sædvanlige:

* Læg en kommentar under dette indlæg (1 lod)

* Meld dig som fast læser på bloggen, (1 ekstra lod,
og hvis du er fast læser i forvejen, har du allerede dette lod)

* Link til min Give Away på din egen blog, du må
meget gerne bruge fotos (Endnu 1 lod)

Skriv venligst i din kommentar, hvor
mange lodder du smider i puljen.

Vinderen udtrækkes d. 31. januar eller når jeg har 50 faste læsere


13 kommentarer:

  1. Hejsa Dianna - jeg ville bare sig, at jeg godt kunne tænke mig opskriften på hundetrøjen :) selvom jeg havde svoret aldrig at give Emma tøj på ;)
    ... og så røg jeg lige i en give-away hvor heldigt - jeg skriver mig lige på som fast læser også :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine ;o) De ville være den perfekte fødselsdagsgave til min venindes datter.
    Jeg smider 2 lodder i puljen.

    SvarSlet
  3. Hej, kul att du hittat min blogg och vill vara med i min lilla utlottning! Jag vill såklart vara med i din give away oxå, men 1 lott. Håller tummarna.

    /Linda

    SvarSlet
  4. jeg vil da selvfølgelig gerne deltage med 3 lodder, de er da så fine :)

    -sara

    SvarSlet
  5. Hej!! Jeg har en udfordring til dig, se på min blog. Håber det er okay.
    Ha en god weekend.
    Lisbeth :-))

    SvarSlet
  6. Hei!! Så gøy at du ville være med i mi giveaway! Så fant jeg jo veien til din spennende blogg og denne flotte giveawayen din!!!! Jeg er med og legger i 3 lodd!!!

    Kh Hilde

    SvarSlet
  7. Hej. Faldt over din side og så de søde billeder. Jeg smider tre lodder i puljen.
    Kærlige tanker Kate

    SvarSlet
  8. Hello Lady Di:-)

    Har først set at du holder giveaway nu, jeg vil meget gerne være med på 3 lodder også selvom vi ingen børn har, endnu ;-)
    Jeg kender nemlig en lille pige, der ville elske at få dem foræret til sit prinsesseværelse :-)
    PS: Linker så snart jeg kommer til skærmen igen!
    Knus Louise

    SvarSlet
  9. Hej!
    Jeg deltager gerne i din give away. Det er fine billeder.
    Jeg smider 3 lodder i hatten og linker til dig med det samme :o)

    Mange hilsner Randi

    SvarSlet
  10. Så fine bilder!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlet
  11. Fine billeder. Jeg vil meget gerne være med. 1 Lod til mig

    Randi

    SvarSlet
  12. Hej Dianna. Tak fordi du deltager i min give away. Jeg vil meget gerne være med i din. Smider 3 lodder i hatten. julie

    SvarSlet
  13. Hej
    Fine billeder vil da gerne være med!
    Jeg har også en give away, hvis du kan li grønne frøer :)

    SvarSlet