mandag den 30. august 2010

Fravær... og muligvis jobskifte...

Endnu engang har jeg været fraværende længe.

Vi kom hjem fra en dejlig ferie i Skagen, og havde stadig ferie, hvor tiden blev brugt til at fortsætte med at rydde i vores krat / urskov.... Vi kæmper en kamp for at få det fældet, men vi bliver vel færdige en gang.

Efter opstart på arbejdet, har der bare været så mange ændringer og rokeringer, at man næsten ikke kunne følge med.

Og i dag, lige inden jeg var på vej hjem, blev jeg kaldt ind til chefen...., uha tænkte jeg, er det min tur til at blive fyret, man ved jo aldrig.

Men nej, for et stykke tid siden havde jeg under en samtale med chefen, givet udtryk for at jeg godt kunne tænke mig at prøve noget andet, få noget erfaring andre steder fra, og det er så nu, tilbuddet er der.

Der er bevilget penge til et projekt, hvor de skal bruge en administrativ fleksjobber, og det er jo lige det jeg er, så jeg har fået tilbudt stillingen. Skulle gå hjem og tænke over det her i weekenden og give svar mandag eller tirsdag.

Lige nu kører det rundt i bolden på mig, der er mange ting at tænke på og over.

Bl.a. er det en tidsbegrænset stilling på 2 år, hvad så bagefter...., kan jeg få orlov fra min nuværende stilling, og er det den stilling jeg kan vende tilbage til, eller er det bare en stilling på arbejdspladsen, som så er helt tilfældigt hvor man lander...

Kan jeg klare det rent fagligt, da der er meget med lovgivning ind over, men omvendt, så tilbyder de vel ikke stillingen til mig, hvis de ikke mener jeg kan klare det.

Jeg har jo nogle begrænsninger, bl.a. at jeg ikke lærer lige så hurtigt som mange andre, da jeg får meget smertestillende medicin, som påvirker min indlæringsevne...lyder så fint, men jeg bliver træt i mit hoved, og har svært ved at huske noget jeg har læst, og er ofte ved at falde i søvn, når det er fagligt jeg læser, da det jo ofte ikke er så spændende som krimi-romanen.

Men alt i alt, så er der lige nogle spørgsmål jeg skal have stillet chefen, og som jeg skal have svar på inden jeg siger ja.

Hvis alt stadig lyder lige så godt, når jeg har fået svar på mine spørgsmål, ja, så siger jeg sgu nok ja til stillingen.

Vi må se hvad der sker i næste uge.

God weekend....

P.s. Dette blev et af de billedeløse indlæg, da jeg ikke rigtig har fået noget lavet færdig siden sidst, som jeg kan vise frem.

Til Tine, "Det bedste jeg ved"...
Jeg har ikke glemt dig.
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar