onsdag den 30. marts 2011

Beklager.....

....mit fravær, men voret netforbindelse har igen drillet.
Man kan lige komme på, men det tager en krig af få en side frem, og når man så klikker videre, bliver man hægtet af igen.

Men det skal forhåbentlig snart være slut, vi får en ny router i denne uge, da vores net-udbyder mener det er den det er galt med.

Glæder mig til at få lagt lidt billeder ind.

Lige nu sidder jeg på min arbejds-pind og skriver, inden jeg går hjem igen, med snot og feber.

Håber snart at blive frisk igen. Da jeg skal til "julefrokost" på lørdag med 2 dejlige veninder.

God onsdag til jer alle.

3 kommentarer:

  1. Jeg håber sandelig også du bliver klar til lørdag, det er nu sjovest når man er frisk.
    Uanset, så glæder jeg mig til at se jer begge to!!
    Gå nu hjem og drik en rom-toddy eller to og bliv frisk i en hule fart! :O)

    SvarSlet
  2. God bedring søde Di - og hvor bliver det skønt med et net, der virker igen :-)
    Knus Louise

    SvarSlet
  3. Hej din dejlige Quinde :0)
    Det bliver godt når netværket igen kommer til at virke :0)
    Kan du have rigtig god bedring og jeg krydser for, at du kommer til "julefrokost" :0)
    Stort knus og varm krammer

    SvarSlet