søndag den 22. april 2012

Krea-tid.... Update

Så har der været tid til lidt krea-tid.

Både bestillinger og gaver....

Af bestillinger kan nævnes bordkort i massevis...., tror snart jeg har klippet de første 500, hvis det kan gøre det.

Derudover har jeg lavet kort til både konfirmation og rund fødselsdag.

Begge skulle have pengekort.

Konfirmanden skulle have et kort med noget med FCBarcelona, og kr. 300,-
Det kom til at se sådan ud.

Det næste pengekort skulle være til en 50 års fødselsdag og manden interesserer sig meget for heste...
Og der skulle være plads til kr. 3000,-
Det kom til at se sådan ud, uden penge...


Og sådan med penge...


Så har jeg haft gang i noget maleri..., men det er ikke lige helt klar til at blive vist frem..., det skal lige monteres.
Der var en dame som bestilte et af mine billeder som er til salg på Amio, og ville gerne have et magen til bare i drengefarver, så det måtte jeg så have lavet.
Billederne vil blive vist senere.
Update..., så er billederne klar til at blive vist frem...


Sidst men ikke mindst har jeg fået lavet 2 sparehuse, som skal bruges til gaver.
Jeg kan desværre ikke røbe hvem der skal have dem, da jeg ikke er sikker på om de læser med her.
Af samme grund er der sat en lyseblå oval ind, hvor navnene på personerne står.
Skal nok vise dem frem med navn, når de er afleveret.





Og så har vi fået lagt lidt flere fliser, billeder kommer også senere.
Påbegyndt rydning af venstre side af indkørslen.
Så lidt flittige har vi været her på matriklen...
God uge til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar