søndag den 9. september 2012

Fødselsdag d. 7. juni

Da jeg havde fødselsdag i juni, fik jeg rigtig dejlige gaver af mine dejlige tøser og min skønne mand.

Min dejlige ældstedatter havde købt en CD med Rasmus Nøhr, 
som jeg havde ønsket mig, en fin lille blomst, special te, 
et blad og et lækkert stykke chokolade.


Så jeg kunne sætte mig med en kop varm te, høre musik, 
nyde chokoladen og læse i bladet. God tænkt ;0)

Den dejlige yngstedatter havde også fundet på fine ting.
Melaminkrus og pølsebakker, som ikke går i stykker, 
når hun smider rundt med det. 
Grydeskeer jeg manglede, krydderi til vores ovnret 
som hun er vild med. 
Lækkert garn, både bomuldsgarn 
fra Søstrene Grene og Eskimo uld fra Panduro.


Af manden fik jeg penge, så jeg selv kunne købe det tøj jeg gerne ville have.

Til aften spiste vi på Bones.
Dejlig mad som altid.

Og inden jeg gik i seng til nat, 
fik jeg lige en overraskelse mere fra ældstedatteren.
På hylden over min seng, 
stod en lille pose med noget af min ynglingschokolade.

Lys chokolade med hasselnødder.


Ældste ved godt at jeg nyder at ligge og læse inden jeg skal sove,
og gerne nyde lidt sødt inden godnat.
(Selvfølgelig ikke hver aften, det er jo ikke godt for sidebenene)


Så alt i alt en rigtig dejlig dag.

1 kommentar:

  1. Forsinket tillykke med fødselsdagen...

    Sikke skønne og betænksomme børn I har ;-) skønne og dejlige gaver, ikke dårligt ;-)

    SvarSlet