lørdag den 8. maj 2010

Billeder af mine igangværende projekter

Her er billeder af fødselsdagsgaven til nevøen,
som jeg startede på for længe siden.
Men som har ligget stille i det store byggeprojekt.
Nu skal den være færdig og forhåbentlig når jeg at blive
færdig til d. 20. maj, hvor lille Nicolai bliver 3 år.
Mangler i skrivende stund, kun 1½ ærme og isyning af lynlås.
Så mon ikke det nås.....??? 

 

Med hensyn til hækling, så er jeg kun kommet
rigtigt i gang med at hækle, takket være Louise,
Hun var en meget tålmodig underviser en eftermiddag,
og endelig fandt jeg formlen i det, så nu går det nogenlunde.

For at øve mig er jeg gået i gang med
nedenstående oldemor-firkant, som engang med
tiden skal blive til et stort slumre-tæppe.


Næste hækleprojekt er stærkt inspireret af Garnfreak,
hvor jeg også har hæklet små blomster, som på et tidspunkt,
når der er nok, skal blive til et tørklæde / sjal af en art.

Jeg hækler lidt blomster indimellem når jeg er
færdig med en farve på ovenstående tæppe.


Stor tak til Sarah med bloggen Dandylion,
som gjorde det muligt for mig at hækle nedenstående
tørklæde, fordi hun oversatte opskriften for mig.
Der mangler dog lige lidt endnu på det, før det
er så langt som jeg gerne vil have det til at være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar