mandag den 8. november 2010

Opdatering på projekt 1. sal...

Sådan ser det ud efter weekendens arbejde.
Nu er der næsten ryddet, så tømren kan komme til.

Tømren har været på besøg i dag, for at se hvad der skulle gøres, og for at finde ud af hvilke materialer der skal bestilles hjem.
Hvis han bliver færdig med det han har gang i nu til tiden, så regner vi med at han starter tirsdag d. 16. nov., så der er håb om at vi får lukket med isolering inden kulden rigtigt sætter ind, og inden jul, så man kan overnatte deroppe.

Billederne taler vist for sig selv.




 

2 kommentarer:

  1. Det bliver bare Så godt når I bliver færdige!! Men jeg ved hvor stort et arbejde det er og jeg må sige, I knokler godt nok på!
    Glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet
  2. Hej søde
    Ja jeg glæder mig efterhånden også til vi bliver færdige.
    Kan se at med det kaos det giver mens vi arbejder ovenpå, at vi skal male hele stueplan endnu engang. Men det gør vi også gerne. Gider ikke og kigge på striber ned ad de hvide vægge, af skidt, som drysser imellem bjælker og lægter.

    Nu er vi ved at være klar til at tømren kan komme, håber han kommer på tirsdag.

    SvarSlet