søndag den 14. november 2010

Ta-da....og vinderen er.......


Så fik jeg trukket vinderen....
Ved hjælp af RANDOM.ORG

14 deltagere....


Og vinderen blev nr. 7.....


Kommentar nr. 7 er Karin Grøn 
Karin Grøn sagde ....
Hej Dianna. Det er længe siden vi har haft kontakt men jeg håber og krydser fingre for at det bliver mig. Datteren har og er meget syg i øjeblikket og muligvis ender det emd en stomi. Det er jo ikke noget at underholde med på bloggen, så jeg nøjes med at skrive det her. Hun har imidlertid kastet sig over at brodere så hvis jeg vinder, bliver det hende, der kan få garnet, så hun kan holde smerterne i tarmen lidt på afstand med håndarbejde. Hun er nu 23 år og opgivet på Aalborg sygehus og i morgen har vi så fået en " hurtig" tid på Aarhus sygehus efter ½ års ventetid. Hun har nu været sygemeldt i over 1 år og er økonomisk også trængt pga halv kontanthjælp til unge under 25. Så vi kunne sagtens bruge noget broderegarn. Håber vi er heldige denne gang. Håber alt er godt hos dig.
2. nov. 2010 09.42 

Hej Karin
Stort tillykke med gevinsten.

Send din adresse til mig på min email:
diannanielsson(@)live.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar