søndag den 16. oktober 2011

Sove knap så længe.....

.....har vi gjort i dag.

Yngstedatteren puttede sig først kl. 1.30 og har så sovet til kl. 8.30, hvor vi igen i dag lå og puttede lidt inden vi stod op til morgenmad.

I dag var det kun yngste, far og jeg der hyggede, da ældste var på Fyn.....
Men det var nu dejligt alligevel.

Dagen i dag har stået i afslapningen og hyggens tegn.
Yngste har kigget tv og leget med ALLE sine legesager hun har herhjemme hos os.
Imens har jeg fået syet mærker i noget af det tøj vi har købt til hende det sidste stykke tid, så hun kunne få det med hjem i dag.

Efter en lækker frokost, pakkede vi tasken og kørte yngste hjem, hun var begyndt at virke lidt utilfreds, og det er et sikkert tegn på at nu vil hun altså gerne hjem.

Hjemme på bostedet var der 2 af de gode personaler, ikke at de ikke alle er gode, men der er jo nogen man foretrækker frem for andre. Det gør yngste i hvert fald. Jeg fik afleveret og pakket ud, og hun havde ikke interesse for mor mere, så jeg skyndte mig at køre hjem igen, så vi kunne nå at slappe lidt af også.
For det er altså et 24 timers job at have hende hjemme, men dejligt alligevel. Men som sagt så kræver det også lige lidt afslapning bagefter.

Nu kan vi så se frem til at hun skal hentes på torsdag, når hun skal til ridning.

Ældste kom hjem midt på eftermiddagen og kørte ret hurtigt igen, hun havde en aftale i Århus. Og den var hun blevet lidt forsinket til, da hun var kørt tør for benzin på motorvejen. Havde lige glemt at det er det røde felt som indikere at der ikke er ret meget benzin på. Som hun sagde til mig da hun ringede; "FUCK.... det er jo lige omvendt i den her...."
Nu har hun jo kørt i panseret mandskabsvogn og MRAP i de sidste 2½ mdr. og der er det vist anderledes.
Hun troede først at mor havde ødelagt hendes bil, og ikke sagt det, men hun endte med at sige undskyld, og så er det godt igen. Men kunne ikke lade være med at smile lidt af hende, uden hun opdagede det.

Nu har vi lige spist lidt sen aftensmad, manden min og jeg, og han sidder lige og ser en serie på kanal 6.
I dag skal vi ikke så forfærdeligt sent i seng, og håber vi får sovet i nat...., nu er der i hvert fald ingen (yngste) til at holde os vågen.

God søndag aften til jer alle....

2 kommentarer:

  1. Sov nu rigtig dejligt!!
    Vi ses snart igen.
    Knus herfra

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejlig weekend Dianna! Håber I får sovet godt i nat. ;-)

    KH Tine

    SvarSlet