lørdag den 15. oktober 2011

Sove længe....

.... har vi vist gjort i dag.

Yngstedatteren skulle lige vise os i nat hvordan det var da hun boede hjemme.
Så hun sov fra kl. 22.30 - 01.15 og så først igen fra kl. 03.30 og indtil kl. 9.30, og jeg må indrømme at jeg først vågnede da hun pillede mig i ansigtet.

Hu hej hvor det går, men det var nu hyggeligt alligevel at vågne op ved side af hende.
Hun elsker at ligge og putte, så vi lå indtil kl. 10 inden vi stod op.

Hentede nogle boller i fryseren og varmede dem i ovenen, og vi sad og hyggede med morgenmaden.
Bagefter så yngste lige lidt Ramasjang på DR. Noget hun elsker at se.

Ved middagstid gik manden ud for at gøre værkstedsmuren færdig,
ældste gjorde sig klar til hun skulle over til en kollega på Fyn som skulle holde fest hele dagen i dag,
yngste og jeg gjorde klar til en bytur, i vores lokale indkøbscenter; Bryggen, hvor der er mange forskellige forretninger.

Et par lækre kondisko nedsat med 50%  og en lækker vinterjakke til yngste, for ialt kr. 800,-

Derudover har vi besøgt rigtig mange af alle butikkerne, og hun nød vores tur.

Hjemme igen fik vi lige lidt sen frokost.; rester af porretærten fra i går.

Lidt hygge og leg, nussen med hundene, og tv-kiggeri blev det til resten af eftermiddagen.

Og lækker aftensmad lavet af far og derefter bliver der set Kung Fu Panda, til stor fornøjelse.

Håber hun vil sove lidt mere i nat.

2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig dag og mon ikke det går bedre med søvnen i nat?

    - Det lyder til at dagen har været fuld af aktiviteter der kan gøre træt på den gode måde :-)

    Jeg glæder mig til at sove længe i morgen :-zzzZZZ

    SvarSlet
  2. håber du fik din nattesøvn

    Lyder som en rigtig dejlig dag

    SvarSlet