lørdag den 18. september 2010

Bil kaput igen

Så er starteren i bilen stået af igen.

Godt gjort at man betaler mange tusind kr. for at de, (FORD), sætter en spritny starter i, og så allerede efter 14 dage er der problemer.
Vi afleverede den, så den kunne blive ordnet. Og nu igen 14 dage efter er den stået helt af.

Har dem mistænkt for ikke at have sat en helt ny starter i, men muligvis bare repareret den gamle, eller sat en "ny" brugt i.

Resultatet er i hvert fald, endnu engang at vi har en bil som ikke kan starte.
Men heldigvis står den denne gang i vores indkørsel.

Og de får lov til at lave den UDEN BEREGNING, da de ikke har gjort det ordentlig første gang og anden gang...

God weekend...

4 kommentarer:

  1. Øv, hvor træls ;(
    Det er jo ikke til at undværer en bil.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Hej Yt
    Ja, det er rigtig meget træls...., og lige netop i denne weekend, skulle vi have kørt byggeaffald på genbrugspladsen...
    Men nu må vi se hvad der sker når vi ringer til FORD i morgen.

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Æv, det der bilfusk, det hører man meget om ind imellem, synes jeg.

    Når jeg hører om sådan situationer, så soler jeg mig i ikke at have bil, og dermed være forskånet for bilproblemer. Men jeg kan levende forestille mig, hvordan det ville være at komme ud til bilen en morgen, og så ikke kunne starte. Det må være lidt samme følelse, som når jeg kommer ud til cyklen og opdager, at den er flad. :-)

    Håber I finder en brugbar løsning. :-)

    SvarSlet
  4. Hej Nette
    Det håber jeg også.

    Skal faktisk ud til FORD i dag...., og så må vi se hvad de nu finder på....

    God dag.
    Kh. Dianna

    SvarSlet