søndag den 5. september 2010

Søndagens projekter - del 3

Sidst men ikke mindst har vi fået hentet olie til fyret, fået indkøbt lampe til badeværelset i Silvan til minus 20 % af prisen, da de havde momsfri søndag...

Der har også været tid til lidt pauser, hvor vi har siddet og nydt solen og den flotte himmel og de hvide skyer.


Katten har også nydt det gode vejr...


Derefter har den stået på afslapning fra kl. 18.00, fået lidt at spise, hygget, og set DR1, kl. 20.00.
Var nødt til at se programmet, pårørende til faldende soldater, da ældste-datteren skal afsted til Afghanistan til næste år.

Har derefter siddet og læst lidt blogs, og faldt over denne her...., og jeg kan fuldt tilslutte mig hendes mening, og derfor svarede jeg dette:

Så er vi to som har grædt tårer den sidste time.
Jeg har det desværre tæt inde på livet.
Min ældste datter har taget det valg, at det er soldat hun vil være, og at hun tager til Afghanistan til august næste år.
Og jeg frygter bare så meget at hun ikke kommer hjem igen.
Bare tanken er så forfærdelig....
Så jeg vil også sige; Jeg hader krig...

Jeg har fortalt ældste-datteren det en gang at jeg er ked af at hun vil afsted, men at jeg respekter hendes valg og bakker hende op i hendes beslutning, for jeg tror ikke på at det vil være godt for nogen af os, hvis hun bliver hjemme, kun for min skyld. Og i og med at det er det arbejde hun brænder for, ja så må vi krydse fingre og håbe det bedste.

Godnat, med mange tanker i sindet...

1 kommentar:

  1. Åh hvor må det også være svært at skulle acceptere...men du har helt ret... :o)
    Knuss og godnat... :o)

    SvarSlet