torsdag den 2. september 2010

Et år er gået og en beslutning er taget

Kom lige til at tjekke kalenderen.

Hold da lige op, i går var der allerede gået 1 år siden vores handicappede yngste datter flyttede hjemmefra.
Kan slet ikke forstå at det allerede er 1 år siden hun flyttede.
Syntes kun der er gået et par måneder.

Det kan nok skyldes, at selve flytningen og indkøringen er gået så gnidningsløst.

Hun er bare så hurtigt faldet til på bostedet. Og det er bare så skønt, for vi kan se at hun trives.


En beslutning blev taget i dag, mht. mulig jobskifte.

Jeg har sagt ja tak, efter jeg havde fået svar på mine spørgsmål, og syntes det faldt ud til min fordel.

Så 1. nov. tiltræder jeg mit nye job.

Jeg skal heldigvis ikke flytte hverken plads eller skifte chef.
Får lov til at blive siddende i den afdeling hvor jeg er nu, skal bare have andre opgaver.

Og jeg glæder mig rigtig meget.

God torsdag aften....

5 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke, godt gået og held og lykke:-)

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med beslutningen. Håber du bliver glad for den. Godt gået.

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke ... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  4. Hej Charlotte, Helvig, Frk. Frydkær og
    Pi Andrea

    Tusind tak skal I have alle 4.

    Det bliver sjovt at prøve noget andet og nyt efter næsten 10 år med de samme opgaver.

    Knus til jer alle.

    SvarSlet