tirsdag den 26. juli 2011

Dejlige dage...

har det været her de sidste par dage.

Som nævnt her, skulle vi lørdag have besøg af vores "Bedste" fra København.

Skulle mødes med Bedste inde i Vejle.

Vi nåede en lille strøgtur, hvor der kom lidt tøj med hjem, meget var sat 75 % ned i vores ZIZZI-butik.
Det kunne man jo ikke gå forbi, så der kom en kjole med hjem, som normalt koster kr. 500,- prisen var nu kr. 125,- det var jo lige til at holde til.

Vi kørte hjem og spiste frokost, og fortsatte derefter ud til yngstedatteren, så Bedste lige kunne se hvor hun bor og hilse på hende. Vi var heldige, regnen holdt op i en times tid, og det benyttede vi os af. Gik i Fakta og hentede brød til ænderne, og gik ned til den lille sø, for at fodrer dem.

Vel hjemme på bostedet fandt yngstedatteren sit TV igen, og det indikerede så at besøget var forbi for hendes vedkommende. Vi sagde så pænt farvel og kys og kram, og kørte hjem til en kaffetår, inden Bedste skulle mødes med veninden igen.

Efter vi havde afleveret Bedste inde i byen igen, stod den på afslapning.

Vi besluttede, at hvis det stadig regnede søndag, ville vi køre en tur i IKEA, i Århus, da der var nogle småting jeg manglede.

Ved 20-tiden ringede telefonen; det var mandens onkel fra Sverige.
Han ville lige høre om vi var hjemme søndag, og jo det var vi, hvis han kunne vente til efter kl. 16, for så var vi sikker på at vi var nået hjem fra Århus.

En dejlig tur til IKEA, som sædvanligt. Med de planlagte indkøb, og så lige lidt ekstra. Men det er vist meget normalt.

Vi nåede at komme hjem inden Onkel kom.

Dejligt med besøg af familien.

Han ville gerne blive til tirsdag, for han havde lige lidt forskellige han lige skulle nå at besøge mens han var i Vejle.

Han tog så afsted her til morgen kl. 6.45, da vi kørte på arbejde, han ville ikke blive længere.

Ældstedatteren er på rundtur til alle sine venner og veninder for at sige farvel.
Hun kommer hjem i dag ved 12-tiden, og er så hjemme indtil i morgen.
Det er jo i morgen hun rejser.

I aften får vi så gæster, som gerne vil sige farvel til hende, så det er ikke meget vi alligevel har haft hende for os selv her de sidste par uger.
Men der er da alligevel en halv time hist og pist, hvor vi lige får snakket lidt.
Og i morgen har vi 3 timer i Karup inden afrejsen, så der kan vi også få snakket lidt.

God tirsdag til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Jeg sender jer allesammen masser af tanker. I morgen bliver en svær dag, men hun kommer hjem og er en kæmpe oplevelse rigere!
    Giv hende et mega-enormt knus fra mig!

    SvarSlet
  2. Hej søde
    Det kan du tro jeg vil gøre ved hende.

    Og troen på at hun kommer hel hjem er stadig intakt, men alligevel er der er en lille uro...

    Knus til dig også.

    SvarSlet
  3. Giv din seje ældstepige et kæmpe kram fra mig
    -jeg ønsker hende en rigtig god tur med masser af gode oplevelser!
    Uroen vil nok altid være der, søde Di -men tag den som et positivt tegn på, at du ved hvad altoverskyggende kærlighed er ;-)

    Det bliver uden tvivl svært at skulle sige på gensyn, men omvendt så kan du jo så starte nedtællingen til hun kommer hjem igen... og jeg står stadig klar til kreadage for at få hovedet på andre tanker, så dagene kan flyve derudad

    Knus fra Louise - et stort en af slagsen!

    SvarSlet
  4. Hej søde Louise
    Jeg videregiver kæmpekrammet til ældstepigen.

    Og ja, et godt tegn på altoverskyggende kærlighed.

    Jeg skal nok benytte mig af dit fine tilbud om kreadage.

    Knus til dig fra mig.

    SvarSlet