onsdag den 20. juli 2011

En uge tilbage....

7 dage
eller
168 timer
eller 
10080 minutter
eller 
604800 sekunder
tilbage inden ældstedatteren drager mod Afghanistan....

Uha hvor tiden flyver lige nu.

Glæder mig bestemt ikke til at sige farvel,
men det skal jo gøres, og det går jo nok alligevel.

Glæder mig allivevel til at få hende sendt afsted,
så vi kan begynde nedtællingen til hun kommer hjem igen.

Dette køretøj er en magen til den hun bla. skal ned og køre i.

Billedet lånt her

Lidt sejt, syntes mor her,
at ældstedatteren er kører,
og overkonstabel
i en mandeverden.....

Godt gået min tøs.

5 kommentarer:

  1. Hej Søde!

    Sej er præcis hvad hun er - ikke alene befinder hun sig i en mandeverden, men sørme om ikke hun også har mod til at drage ud og væk fra vante hjemlige omgivelser! -det kræver altså sin pige at turde det ;-)
    K er en pige med ben i næsen, og gudesmuk tilmed, synes jeg. - og tænk en gang; hun kan få lov at udleve sin drøm og udføre et job hun virkelig brænder for. Hun er SÅ sej datteren din:-)
    Stort kram fra Louise

    SvarSlet
  2. Hej din dejlige skrupsak; Louise
    Tak for dine skønne ord.
    Det varmer så dejligt, når andre syntes det samme, og kan se det.
    Og ja, hun er en smuk pige, og det er sgu ikke kun fordi hun er min. Hun har bare så svært ved at tro på det, når vi siger det.

    Knus og kram til dig og din dejlige familie.

    SvarSlet
  3. Sødeste Di, hun vil ikke tro på hvad hendes forældre siger, det gjorde vi jo heller ikke, vel?
    Hun er ikke min, men jeg praler med hende lige så tit jeg kan komme afsted med det!! Jeg synes nemlig hun er hammer-sej!
    Ville ønske jeg havde haft modet, da jeg var i den alder. Men det blev ved tanken!!

    Jeg tager min hat for hende og det, at hun tør!! Glæder mig til hun kommer hjem igen. :O)

    Kram i masevis til jer allesammen herfra

    SvarSlet
  4. Hej søde Lotte
    Tak for dine smukke ord.
    Er glad fordi du også holder af min datter, du skal bare lige vide, at jeg også holder af dine to skønne tøser.
    De har så mange kvaliteter....
    Kram til dig også.

    SvarSlet
  5. Hej Dianna.
    Pyh kan slet ikke forestille sig hvor svært det må være, at skulle sende sin datter afsted.
    - Og så småpiber jeg over, at min søn rejser til Slagelse. Det er virkelig en bagatel i forhold til Afghanistan...
    Held og lykke med hende, og hvor er hun bare sej!

    Knus

    SvarSlet