fredag den 22. juli 2011

Samvær...

Her i tiden op til ældstedatterens udsendelse, står den på samvær, når hun ellers har tid til det.
Hun har rigtig mange hun gerne vil rundt og sige "farvel" til, og det forstår man jo godt.

I går havde hun så tid til lidt samvær med sin mor...
Vi havde så bestemt at køre en tur til Vorbasse, da markedet jo startede i går.

Vi havde en rigtig dejlig tur, med godt ømme fødder til slut, og fik set en masse, købt en del (ældstedatteren), og snakket om mangt og meget.

Dejligt med sådanne små gode stunder.

Det luner altid når vores kære unger "gider" at tilbringe tid sammen med de gamle....

Glæder mig til i morgen, for der får vi besøg af vores "pap"-bedste (min fars ekskærste), som bor i København.

Hendes veninde skulle til Vejle, og så kunne hun lige køre med, for hun har endnu ikke set vores hus, som det snart er 2 år siden vi købte.

Desuden kunne hun så lige få sagt "farvel" og god tur til ældstedatteren.

Rigtig god weekend til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Jeg har været i Vorbasse med mit afkom i dag, men med det forrygende regnvejr vi har, var det kun to timer vi gad at vade rundt derude.
    Dejligt at I hygger jer, nyd tiden og så glæder vi os så bare til hun kommer hjem!! :O)

    SvarSlet
  2. Hej Dianna.

    Så fandt jeg din blog :-) Vil inspireret af dig køre en tur til Vorbasse sammen med min mor.

    Ha´en god dag

    :)

    SvarSlet