torsdag den 1. oktober 2009

Billeder til Tanja's værelse...

Vores datter Tanja som er multihandicappet, (Angelmansyndrom), er for en måned siden flyttet på et bosted for udviklingshæmmede.
Derfor syntes jeg at hun skulle have nogle nye billeder til hendes nye værelse. Straks gik jeg igang med at kopier 3 billeder jeg havde set udstillet på hendes tidligere aflastningssted, da jeg ikke syntes at økonomien var til at betale kr. 2000,- pr. stk.
Resultatet syntes jeg selv blev meget godt. Og især prisen er jeg vild med. 3 lærreder med ramme á kr. 35,- ialt kr. 105,- + maling som jeg havde til at stå på hylden alligevel.
Billederne er 30x40 cm.

  
                           

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare nogle skønne billeder. Fulde af farver og godt humør. Din datter kommer til at elske at have dem hængende i sit nye hjem.

    Jeg arbejder selv på en handicapinstitution, og kunne lige forestille mig hvordan billederne vil lyse op :-)

    SvarSlet