fredag den 23. oktober 2009

Bordkort færdige....

Havde for 14 dage siden fået en bestilling på 76 stk. bordkort, med den melding, at hvis jeg ikke syntes jeg kunne nå det, så skulle jeg ikke gå i krig med opgaven. Bestilleren tænkte på vores istandsættelse og forestående flytning, og det var jo sødt af ham. Men......, tænkte jeg, det skulle jeg nok kunne nå.
Fik forberedt bordkortene i løbet af 2 dage, så det kun var klipningen af dem og tilskæringen af navnene jeg skulle have gjort inden i dag.
Og havde da også fået klippet lidt hver dag, men så absolut ikke nok, og lige pludselig, 1½ time før vi skulle afsted i går mod Holstebro, kom jeg i tanke om de her famøse bordkort...., UHA saksen kom på overarbejde. Nåede at få klippet de 52 jeg manglede, og fik skåret 10 navnemærker ud. Resten måtte jeg så lave i går aftes da vi kom hjem fra Holstebro. Og de skulle jo også monteres.
Men, men, men.... jeg nåede det da også, men kl. var sørme også næsten 01.30, natten til i dag, inden jeg kom i seng. Men vigtigst af alt, bestilleren, som er min afsnitsleder, var ovenud tilfreds, da han så resultatet, og det var jo bare fint. Han bliver 60 og er meget politisk interesseret, så hvad andet end hans parti's logo kunne vi bruge som motiv til bordkortene.



Dagen i dag har været præget af træthed, som følge af natteroderiet, og tillige med, russisk besøg i lysthuset, og derudover, har jeg haft en meget irriterende kollega i dag, som mener hun ved alt meget bedre end resten af afdelingen på 28 personer, og som laver sine egne regler for alting. Uha hvor har det bare været træls i dag. Godt min mand tog på virksomhedsbesøg i København i dag og først kommer hjem i morgen, så kan det da ikke gå ud over ham, at jeg ikke har det specielt rart i dag. Så jeg hygger med hundene og katten, og har bare ligget og slumret og slappet af det meste af eftermiddagen og aftenen, da energien, pga. før omtalte besøg ikke har været den helt store. Syntes at det bliver værre og værre for hver gang og jo ældre jeg bliver. Er lidt træt af at det skal gøre så ondt hver gang.
Glæder mig til det slutter engang om forhåbentlig ikke så mange år.

Og glæder mig til i morgen, til jeg får fri ved middagstid, og turen går til messe i Fredericia. Skal bare nyde inspirationen fra alle standene, og har fået "lov" til at tage den store pung med, så jeg bare kan indkøbe det der skulle falde mig ind. Herligt. Ikke at forstå på den måde, at jeg skal spørge om lov, for det skal jeg absolut ikke, da min mand syntes det er helt i orden at lave de investeringer, som han kalder dem, for han kan jo se at jeg får noget ud af alle materialerne.

Glæder mig også til han kommer hjem igen i morgen eftermiddag kl. 17.30.

Godnat for nu. Og måske ses vi i morgen på messen, hvis jeg ellers kan genkende jer.

2 kommentarer:

  1. Sejt at du nåede at få bordkortene klar :)

    Rigtig god tur til messen, håber det kan få humøret op igen :)

    SvarSlet
  2. Tak.
    Ja både humør og krop er på toppen igen i dag.
    Så jeg glæder mig til messen. Kører fra jobbet nu, og skal bare ned og hygge mig med alt det kreative.

    God weekend og god messe til dem som skal afsted.

    SvarSlet