torsdag den 8. oktober 2009

Sikke en fin kjole...

Har lige siddet og læst lidt på de forskellige blogs, som jeg har meldt mig til som fast læser. Kan blive helt misundelig over alt den energi som mange af Jer andre har, med alt det som I får lavet. Men lige i øjeblikket står det kreative lidt på standby hjemme hos mig.
Min mand og jeg har d. 1. sep. overtaget et gammelt hus, som skal istandsættes fra A til Z, og det trækker lidt tænder ud og bruger det meste af den energi som jeg plejer at bruge på mine kreative ting. Jeg håber når vi er færdig med huset, at der igen vil være tid og energi til keramik, strik, kort osv.

Sådan her så stuen ud inden min mand brækkede gulv op og gravede jord ud....







Nu ser den sådan her ud......, så der er lang vej endnu.





I mellemtiden sidder jeg og nyder det I andre laver. Syntes i hvert fald at denne høstfestkjole, er smadderflot, og tænk sig, det har kun taget en aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar