fredag den 2. oktober 2009

Gaven til Jesper blev færdig...

I går aftes blev jeg færdig med gaven til Jesper. Det var ellers lidt svært at finde på noget, da han kun ønskede sig penge til hjælp til nye briller.


Men manden min fik en god ide. Turen gik til vores lokale genbrugs-butik.

Tænk sig man kan finde så fine ting på genbrug. En ramme 23x23 cm og et par fine briller, ialt kr. 25,-, og så i banken og fik vekslet pengesedler til 10 kroner.
Se blot resultatet.   

Det kan vi vist godt være bekendt at have med som gave.

Så nu glælder vi os bare til festen i morgen.

Vi skal dog lige have overstået en flytning først. Vores ældste datter flytter hjemmefra, hun er den sidste af vores skønne døtre der flytter, så nu bliver her lidt tomt. Men vi vænner os nok hurtigt til at være alene igen. Ligesom tiden inden vi fik børn. Det skal nu nok blive godt. Tænk bare alt den tid vi pludselig får til os selv.

Det kan være at mine kreative projekter bliver færdiggjort nu når tiden bliver til det. Skal dog først lige have færdiggjort vores projekt istandsættelse af gammelt hus, som vi overtog d. 1. sep 09. Pyha der er lige lidt at lave først, inden jeg kan komme igang med de små kreative ting.

1 kommentar:

  1. Hej Lady Di :-)
    Tillykke med din blog, er sikker på at du bliver glad for den!
    Du må sige til, hvis jeg skal hjælpe dig med layout - det gør jeg selvfølgelig gerne;-)
    Sikke fin gaven til Jesper blev, og en skide god idé - Kent har da bestemt skjulte talenter!
    Knus Louise

    SvarSlet