torsdag den 15. oktober 2009

En rigtig hyggedag i søndags...

Lidt forsinket vil jeg lige skrive lidt om vores hyggelige dag i søndags. Vi fik besøg af min lillebror, svigerinde og min dejlige nevø, Nicolai fra Herlev. Desuden kom også vores store datter, Katja, hjem på besøg fra Holstebro.

Manden min var i gang med at grave ud i vores gamle hus, så alle vi andre tog på tur ud for at besøge vores yngste datter, Tanja, på hendes bosted, da brormand og familie ikke havde set hvor hun var flyttet hen.
Da vi ankom til Børkop, skinnede solen, så vi blev ret hurtige enige om alle sammen at vi skulle gå en tur i det dejlige vejr. Vi tog en runde rundt om søen, hvor vi fik følgeskab af en sød, lidt tyk, kat.

Da der ikke findes en cafe i Børkop, blev vi atter engang enige, vi ville besøge den lokale Pizza-mand, for lige at få lidt at drikke og lidt at spise. Så vi fik lidt sodavand og lidt pizza. Rigtig hyggeligt for os alle.

Derefter vendte vi den kolde næse tilbage til bostedet.

Tanja fik en rigtig fin gave fra sin onkel, tante og fætter. En lille fin Panda, af mærket Fischer Price, indkøbt i Italien, som kan lave en masse lyde når man drejer arme og ben på den. Hun blev rigtig glad for den.




Så blev det tid til at sige farvel til Tanja, og sige tak for en hyggelig dag i hendes selskab.

Senere drog familien fra Herlev tilbage, og vi siger også tak til dem for en dejlig dag sammen med dem. Det var dejligt at se min lille nevø igen, og selvfølgelig brormand og svigerinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar